Polityka prywatności

Pliki cookies

Czym są pliki cookies?

To niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (z ang. cookie – ciastko), wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzam użytkownik. Są zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego użytkownik korzysta podczas przeglądania stron internetowych.

Do czego są potrzebne cookies?

W plikach cookies znajdują się różne informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisów internetowych – m.in. podczas logowania do konta czy sklepu internetowego. Ciasteczka umożliwiają także zapamiętanie preferencji uzytkownika i personalizowanie stron internetowych w zakresie wyświetlanych treści oraz dopasowania reklam.

W jaki sposób używane są cookies?

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików cookies są zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika, czyli np. zapamiętania logowania do serwisu czy innych ustawień. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Co warto wiedzieć o cookies?

Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkowników i na ich podstawie w żaden sposób nie jest ustalana czyjakolwiek tożsamość

Zarządzanie cookies

Każdy użytkownik ma możliwość samodzielnego zarządzania plikami cookies w ustawieniach przeglądarek internetowych. Zwykle ustawienia te pozwalają na:

Jakie dane zbieramy o użytkowniku?

Dane zbierane podczas rejestracji

Aby użytkownik mógł skorzystać z niektórych funkcji systemu, powinien się zarejestrować. Podczas rejestracji nalezy podać adres e-mail oraz login i hasło, których uzytkownik będzie używał w serwsie. Po zarejestrowaniu aby móc korzystać ze wszystkich funkcji serwisu, należy podać nazwę firmy oraz imię i nazwisko, pełny adres siedizby firmy: miejscowość, kod pocztowy, kraj, nr telefonu. Ponadto użytkownik może (ale nie jest do tego zobligowany) podać NIP firmy, nr faxu, nazwę strony intternetowej firmy, certyfikaty posiadane przez firmę i opis działalności firmy.

Dane zbierane podczas zakupu usług

Użytkownik, zanim zakupi dowolną usługę, jest zobowiązany podać imię i nazwisko, nazwę firmy, adres, miejscowość, NIP, nr tel. kontaktowy, adres e-mail oraz dane dotyczące formy płatności. Dane te są zbierane w celu potwierdzenia zamówienia, identyfikacji w systemie oraz wystawienia faktury VAT.

Dane zbierane automatycznie

Podczas wizyty użytkownika na stronie internetowej ammadeo.pl, automatycznie zbierane są dane dotyczące wizyty: adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego.

Dane zbierane podczas kontaktowania się użytkownika z serwisem

Gdy użytkownik kontaktuje się z pracownikami serwisu za pomocą strony internetowej, telefonu, lub poczty e-mail, przekazuje nam swoje dane osobowe: imię, nazwisko, adres firmy, adres e-mail, które są wykorzystywane wyłącznie w celu rozwiązania problemu lub odpowiedzi na zapytanie użytkownika.

W jaki sposób wykorzystujemy dane użytkowników?

Ammadeo.pl nie sprzedaje danych zebranych o użytkowniku podmiotom trzecim.

Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystane wyłącznie do umożliwienia użytkownikowi zalogowania się do systemu. Rejestracja jest obowiązkowa, jeżeli użytkownik chce korzystać z wszystkich usług serwisu i\lub dokonać zakupu

Dane zbierane podczas transakcji zakupu będą wykorzystane w celu realizacji transakcji oraz świadczenia usług płatnych. Dane użytkownika mogą w tym celu być przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze. Firma ta nie będzie wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu.

Użytkownik rejestrując się w serwisie wyraża zgodę na otrzymywanie newslettera, w tym celu będą wykorzystane jego dane (e-mail, imię i nazwisko, nazwa firmy).

Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na stronie internetowej ammadeo.pl, oraz do personalizacji zawartości serwisu. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku.

Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy użytkownikiem a serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na zapytania użytkownika.

W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, dane użytkowników mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

W przypadku naruszenia Regulaminu serwisu, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, pracownicy serwisu mogą udostępnić dane użytkownika organom wymiaru sprawiedliwości.

W jaki sposób będziemy się kontaktować z użytkownikami?

Jeżeli użytkownik zamieścił ofertę, odpowiedź na ofertę lub dokonał zakupu usług, może otrzymać wiadomości e-mail dotyczące tych działań. Pracownicy serwisu mogą również kontaktować się z użytkownikiem telefonicznie, w przypadku konieczności przekazania ważnych/ pilnych informacji dotyczących konta, oferty bądź danych użytkownika.

W jaki sposób użytkownik może poinformować o zmianie danych?

Po zalogowaniu się do systemu i wybraniu sekcji 'Konto', a następnie opcji "zmiana adresu e-mail'', uzytkownik może wprowadzić inny adres e-mail.

W jaki sposób zabezpieczamy dane osobowe użytkowników?

Zarówno proces gromadzenia danych jak i bazy danych je przechowujące zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich.

Zmiany polityki prywatności

Ammadeo.pl zastrzega sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.

W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt.